راهبرد موسسه

راهبرد موسسه


بسمه تعالی


موسسه آئین ارقام تبریز با تکیه بر تجربه و دانش روز نیرو های خود و نهادها و انجمن های علمی و حرفه ای تلاش دارد تا به ارائه خدمات خود کامل ترین خدمات در حوزه های حسابرسی، حسابداری، مدیریت، مهندسی صنایع، مهندسی مالی، اقتصاد، فناوری و همچنین به ارائه خدمات آموزشی با همکاری دانشگاه خوارزمی و انجمن های حرفه ای نموده و آرزو دارد تا شاهد شکوفایی  و توسعه صنایع و سازمانها و ایجاد بیشترین ارزش افزوده برای مشتریان در سایه خدمات خود باشد.

آرمان ما: حرفه ای ترین موسسه در کلاس جهانی

استراتژی های ما برای تحقق آرمان فوق عبارتند از:

توانمندسازی سرمایه های انسانی: همکاران ما ارزشمندترین سرمایه ما هستند.

کسب رضایت مشتری: اولویت امور ما رضایت مشتری می باشد.

دانایی محور: توانایی ما در دانایی و توان تحلیل گری ما می باشد.

ارتقاء مستمر کیفیت خدمات : رمز ماندگاری ما کیفیت است.

پویایی و نوگرایی مستمر در خدمات: ما همیشه در ارائه خدمات جدید حرفی برای گفتن داریم.

بهبود مستمر: ما امروز بهتر از دیروز هستیم.

متفاوت و متمایز: ما علاقه مند به متفاوت بودن هستیم و خرد متعارف را همواره به چالش می کشیم.

درخشش برند: برند ما در ارائه خدمات نوین، حرفه ای و با کیفیت می درخشد.

توسعه اخلاق حرفه ای: ما به رعایت اخلاق حرفه ای در فضای کسب و کار تعهد داریم.

ارتقاء بهره وری: مزیت رقابتی ما در بهره وری ما می باشد.

سرعت عمل: ما در عمل چابک هستیم.

شناسایی نیازهای مشتری: ما نیازهای مشتری را شناسایی و در راستای ارتقاء سطح رضایت مشتری تلاش می کنیم.

یادگیری مستمر: ارتقاء سطح علمی در کلاس جهانی از بالاترین اولویت‌های مدیران و پرسنل ما می‌باشد.

مسئولیت پذیری: مسئولیت پذیری یکی از وظایف مهم کارکنان ما می باشد.

حفاظت از اسرار: با به حفاظت از اسرار و کلیه اطلاعات مشتریان و موسسه پایبند هستیم.

توسعه خدمات: ما شایسته ورود به عرصه های جهانی می باشیم.

نوآوری در خدمات: ما همیشه در نوآوری و ابداع در خدمات و توسعه فرآیندهای حرفه ای در تلاش هستیم.

نظام مند بودن: اساس مدیریت ما نظم سازمانی می باشد.

تلاش همدلانه: پایه موفقیت ما کار گروهی و همدلی است و هر کدام از ما حلقه های یک زنجیر هستیم.

رشد افکار و خلاقیت: همکاران ما در جهت ارتقاء دانش، رشد افکار و بروز خلاقیت در تلاش مستمر می باشند.

آراستگی محیط کار: شان ما کار در آراسته ترین محیط است.

توسعه فضای احترام: تعالی سازمان خود را در توسعه فضای احترام می دانیم.

بازخورد موسسه: ما همواره ساختار، برنامه ها، اولویتها و عملکرد سازمان را بررسی و در راستای کارایی موسسه به تقویت و توسعه بازخوردها می پردازیم.

پاسخگویی سریع به نیازهای در حال تغییر جامعه : ما در جهت افزایش توان موسسه در پاسخگویی سریع به نیازهای در حال تغییر جامعه به افزایش کارآیی، اثربخشی و انعطاف پذیری ساختار موسسه توجه و روشهای انجام کار و عملکرد موسسه را بهبود می بخشیم.

سرمایه انسانی حرفه‌ای : همکاران ما حرفه ای، دانشگر، توانمند و مسئولیت‌پذیر می باشند و در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های سازمان در تلاش هستند.

ارتقاء پشت کار سازمانی: ترقی ما در تلاش ما است.

مشارکت با سازمانها: ما جهت به کارگیری تواناییها و اطلاعات سازمانهای مختلف و افزایش توان موسسه مشارکت می نماییم.

سرآمدی جامعه: آرزوی ما عزت کشور عزیزمان ایران است.

امید است زیر سایه تلاش های همدلانه و هوشمندانه کلیه همکاران عزیزمان بتوانیم خدمات نوین، حرفه ای و با کیفیت را به مشتریان و جامعه خود ارائه و در راستای توسعه و توانمندی مشتریان خود و صنایع و سازمانها تلاش و گام مؤثری را در راستای ورود به عرصه بین المللی برداریم.

مدیر عامل موسسه